星期五, 4月 30, 2010

聽音樂 Red Hot Chili Peppers - Under the bridge



轉載自[LINK]

Sometimes I feel like I don't have a partner /有時候我覺得我沒有朋友
Sometimes I feel like my only friend /有時候我覺得我唯一的朋友
Is the city I live in /是我居住的城市
The city of angels /是天使之城
Lonely as I am /和我一樣孤獨
Together we cry /我們一起哭泣

I drive on her streets /我在她的街上兜風
'Cause she's my companion /因為她是我的夥伴
I walk through her hills /我走在她的山丘上
'Cause she knows who I am /因為她知道我是誰
She sees my good deeds /她看到我好的一面
And she kisses me windy /而她用微風親吻我
I never worry /我從不擔心
Now that is a lie /現在這都是謊話


*I don't ever want to feel /我再也不想回味
Like I did that day /我那天做的事
Take me to the place I love /帶我到我愛的地方
Take me all the way /儘管帶我去

It's hard to believe /令人難以相信的是
That there's nobody out there /那裡竟然沒有人
It's hard to believe /令人難以相信的是
That I'm all alone /我是如此孤獨
At least I have her love /但至少我有她的愛
The city she loves me /這城市她還愛我
Lonely as I am /她和我一樣孤獨
Together we cry (*) /我們一起哭泣

Under the bridge downtown /在大橋下的城市
Is where I drew some blood /是我流過血的地方
Under the bridge downtown /在大橋下的城市
I could not get enough /我不能滿足
Under the bridge downtown /在大橋下的城市
Forgot about my love /忘記了我的愛
Under the bridge downtown /大橋下的城市
I gave my life away /我放棄了我的生命

沒有留言: